Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Opsummering af krigen. :)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Opsummering af krigen. :) Empty
IndlægEmne: Opsummering af krigen. :)   Opsummering af krigen. :) Icon_minitimeTors Nov 06, 2008 1:49 pm

Well, jeg forlangte vi havde en .AD. tråd da jeg synes at den på ogame's board er nedern, der bliver bitchet og hylet fra alle sider, og man mister nemt overblikket i den tråd, for hvem har sagt hvad og hvorfor.. Smile Så nu smider jeg et mindre indlæg med et sammendrag af krigen mod .AD. .. Smile


Krigen mod XForce + XForceW og XForceS blev erklæret d.1/8-2008 med start kl.00.00


brb! :p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opsummering af krigen. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Opsummering af krigen. :)   Opsummering af krigen. :) Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 6:05 pm

Og krigen blev afsluttet i det herrens år 2008 og AD kom ikke med ind i 2009. :-)
Tilbage til toppen Go down
lob

lob


Antal indlæg : 105
Age : 52
Location : Grimstrup
Registration date : 27/06/08

Opsummering af krigen. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Opsummering af krigen. :)   Opsummering af krigen. :) Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 8:04 pm

Kort og præcis opsumering Very Happy me like
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Opsummering af krigen. :) Empty
IndlægEmne: Sv: Opsummering af krigen. :)   Opsummering af krigen. :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Opsummering af krigen. :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: AD-
Gå til: