Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ansøgning til XFORCEW

Go down 
ForfatterBesked
SPECIAL-
Gæst




Ansøgning til XFORCEW Empty
IndlægEmne: Ansøgning til XFORCEW   Ansøgning til XFORCEW Icon_minitimeOns Nov 05, 2008 12:03 pm

Hej

I ogame hedder jeg SPECIAL-D og jeg ligger på plads 369 med 21.648 points.
Jeg er meget aktiv i ogame, logger på hver dag for at blive opdateret.
Jeg har før været medlem hos Hitman, men følte ikke rigtigt nogen support fra dem. Ellers har jeg nogen erfaringer med ogame, da jeg har spillet her i et halvt år cirka Smile

Håber at I kan gøre brug af en person med min baggrund

mvh
Dennis (SPECIAL-D)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ansøgning til XFORCEW Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til XFORCEW   Ansøgning til XFORCEW Icon_minitimeOns Nov 05, 2008 11:44 pm

Jamen hej Dennis! Smile

Nu sker der ikke så meget på boardet her for tiden, men var lige on, og tænkte jeg kunne stille dig nogle spørgsmål, som vi gerne ser svar på selvfølgelig.. Very Happy

Jeg er så i XForce, men er tidligere medlem af wing og taler stadig med dem "dernede".. *g* Og så er jeg som et par stykker af de andre mod. her på boardet..

1: Du har spillet i ca. 6 mdr, i hvilke uni's?
2: Hvor længe har du spillet i u1?
3: Hvor gammel er du? Smile
4: Bruger du mIRC, Skype eller msn? Smile
5: Hvad er grunden til at du vil joine XForceW? :p
6: Du er klar over at vi er i krig mod .AD. (Avatar di Deus)? :-|
7: Hvad forventer du at din plads i alliancerne vil blive?
8: Hvad forventer du at vi i XForce kan gøre for dig i ogame? Smile
Tilbage til toppen Go down
SPECIAL-
Gæst




Ansøgning til XFORCEW Empty
IndlægEmne: Svar angående ansøgning   Ansøgning til XFORCEW Icon_minitimeTors Nov 06, 2008 3:16 pm

Hej igen

Jeg har spillet i lidt over 6 måneder inde på uni 1, har ikke haft andre brugere..
Jeg er 18 år gammel og jeg har msn..
Grunden til at jeg ansøger XForceW er fordi jeg gerne vil hjælpe med at forsvar jer, jeg vil hjælpe imod dem som angriber. Jeg synes også at I er en ret fornuftig Alliance, som jeg jo kan se med antallet af jeres medlemmer..
Angående med at I er i krig, ved jeg godt, og jeg er villig til at hjælpe.
Jeg ved ikke lige hvilken plads i Alliancen jeg får , forhåbeligt noget godt Smile
Ellers håber jeg at I kan give mig support og svar når jeg har brug for det..Wink

mvh
Dennis
Tilbage til toppen Go down
Mr. Suck
Gæst




Ansøgning til XFORCEW Empty
IndlægEmne: ansøgning   Ansøgning til XFORCEW Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 1:32 pm

Hej jeg hedder Filipo3 og har spellet i et par måneder og har spillet før jeg kunne godt tinge mig at joine XFORCE wing
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ansøgning til XFORCEW Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til XFORCEW   Ansøgning til XFORCEW Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning til XFORCEW
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fra XFORCEW til XFORCE

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Eksternt :: Diplomati-
Gå til: