Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 "Ansøgning"

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




"Ansøgning" Empty
IndlægEmne: "Ansøgning"   "Ansøgning" Icon_minitimeTors Nov 13, 2008 1:25 pm

Hej Smile

Jeg er egentlig allerede i alliancen, da jeg har overtaget en konto fra mr. willow. (den gamle prins - Nu Nixian)

Ville bare lige ligge en ansøgning for at få en accept omkring at jeg er i alliancen

Er en dreng på 19 som bor i kolding og går på uni i odense - min spillestil er hovedsageligt miner/turtler og en smule små raider for at hold mig selv igang Wink

så hvis i mangler deut.. så sig til - jeg vil højst sandsynligt have noget tilovers..

Tilgengæld var kontoen total raided da jeg overtog den (ingen sonder - solar sateliter eller noget) så der går nok lidt tid før jeg er helt oppe og køre Smile

Stadig lidt af en noob til Ogame men læser en del på forum og guides osv så jeg har en ide om hvordan jeg gerne vil se mine planeter / forsvar / flåder

Håber på en accept Smile

Hilsen Nixian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Ansøgning" Empty
IndlægEmne: Sv: "Ansøgning"   "Ansøgning" Icon_minitimeTors Nov 13, 2008 3:02 pm

Jamen velkommen til.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Ansøgning" Empty
IndlægEmne: Sv: "Ansøgning"   "Ansøgning" Icon_minitimeTors Nov 13, 2008 3:12 pm

takker Smile

Hvis nogen har lidt krystal / metal de kan undvære så vil jeg gerne bytte med lidt deut Smile svært at lave så meget uden en flåde eller forsvar :p

men det kommer Smile langsomt men sikkert :p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Ansøgning" Empty
IndlægEmne: Sv: "Ansøgning"   "Ansøgning" Icon_minitimeFre Nov 14, 2008 1:26 pm

Nix, smid mig en pm ingame med koords, hedder det samme ingame.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Ansøgning" Empty
IndlægEmne: Sv: "Ansøgning"   "Ansøgning" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Ansøgning"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Eksternt :: Diplomati-
Gå til: