Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Problemer med at se intern tekst ?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeTors Mar 13, 2008 6:40 pm

Har du problemer med at logge på så skriv her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeTors Apr 03, 2008 1:30 pm

Jeg kan ikke se intern tekst og det er mega irriterende :/
Tilbage til toppen Go down
dark-ghost




Antal indlæg : 130
Age : 32
Location : nord fyn
Registration date : 10/08/07

Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 10:36 pm

tror du skal skrive til bil for at få den oplåst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 10:40 pm

ja skriv til bil, det gjorde jeg og jeg var ikke låst op, nu er jeg...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeOns Apr 30, 2008 11:58 pm

Har skrevet til Bil for næsten to uger siden, han har vidst ikke set beskeden for jeg kan stadig ikke se intern tekst.. Sad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeLør Maj 24, 2008 8:49 pm

jeg har oss skrevet til bil Sad men jeg kan stadig ikk se intern tekst Mad

lol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeLør Maj 24, 2008 9:02 pm

jeg tror ikke at der er andet er gøre end at blive ved med at skrive til Bil, send en besked til ham i timen så tror jeg han åbner op Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 6:48 pm

jeg kan ikke se mere end:

baren
diplomati
Xforce.. og har skrevet til bil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeSøn Jun 08, 2008 11:43 am

Mr. Worf skrev:
jeg tror ikke at der er andet er gøre end at blive ved med at skrive til Bil, send en besked til ham i timen så tror jeg han åbner op Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeSøn Jun 08, 2008 6:01 pm

jeg kan altså også kun se Xforce, diplomati, baren.. Skal jeg oss bare skrive til bil ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitimeSøn Jun 08, 2008 7:54 pm

ja der er meget mere...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Problemer med at se intern tekst ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med at se intern tekst ?   Problemer med at se intern tekst ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Problemer med at se intern tekst ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Eksternt :: Baren-
Gå til: